13 august 2009

Trøtt og sliten jeg.


Idag har jeg ikke gjort så mye egentlig, tatt en kaffe med Rita og dennis på lyst. Kom hjem og gikk en tur med bamse, han fortjente det Hehe. Fremdeles ikke ett pip fra Nik, skjønner nada jeg men det er vel sånn det skal være- men jeg må innrømme at jeg blir trist, syns det er dårlig gjort og han skal få igjen, når han tar kontakt, har ikke planer om å svare han hel, men da blir vel han sur og grinete... Men saken er bare at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, blir skikkelig frustrert jeg da. Jeg vil liksom slå han, be han dra ett viss sted osv osv. Nei han gir jeg opp nå. Gidder ikke mere. Nå skal jeg sove litt jeg, er så skutt at dette bare er ille, og jeg kjenner meg selv godt, og når jeg er trøtt og sliten så er jeg bare jævelig å være i hus med, så nå sier dragen sov godt til seg selv.

Ingen kommentarer: