12 august 2009

Trist og deppa.


Hmm. Ikke ett eneste pip fra Nik, skjønner ikke hvorfor han tok kontakt med meg på lørdag, det var jo kjempe koselig og jeg ble så glad, men nå er han stille igjen, men jeg skal ikke plage han mere, iallfall ikke mase, jeg får ikke gjort noe fra elr til uansett, men jeg skulle ønske han kunne møtt meg litt på halvveien. Men men sånn er det nå bare, jeg får bare la han være i fred. Jeg har tatt en kaffe med Rita nå ikveld, karima, og karoline dukket også opp.. Jeg var innom mega på vei hjem, kjøpte meg en hårfarge, og planen er å fjerne litt ettervekst ;) skal bli digg. Har ikke hørt noe fra nina hel, hu som er nede i tyrkia. Men men det går bra. Hakke planer om å plage ho hel, men når de kommer hjem igjen både ho og nik, så kan de bare glemme at jeg skal svare også. Nå skal jeg bli som dem, man lærer fra de beste ;) nå skal jeg fikse håret mitt og bare Kose meg. Hei så lenge:-*

Ingen kommentarer: