21 juli 2009

åååh jeg er sååå Happy <3

Deilig med FERIE<3 snakket litt med N på tlf på mandag 13.07.09, men jeg sov så han sa at han skulle ringe meg opp senere, noe han ikke gjorde, hørte ikke noe fra han hele den uka :( så når jeg skulle jobbe natt til lørdag 18.07.09 hadde jeg bestemt meg for å ikke ta noe kontakt med han... men kl 22:15 fikk jeg en søt meld fra han :D og da ble jeg glad, jeg jobbet med ann det natten og det gikk bra, N kom også innom og sa hei, og han fikk en kaffe, han han sa til meg når han var innom ved 0130 tiden at han skulle komme innom senere (han pleier å komme innom før han kjører hjem :)

nina kom innom senere på natten, hun hadde vært ute en tur, og det er jo altid kos..

N kom ikke innom, men han ringte meg litt over 04, når jeg drev med kjøla, han skulle ikke reise hjem inatt han, så han ville møte meg når jeg var ferdig på jobb kl 05 :D oooh lord ass... jeg ble syyykt GLAD!

når kl ble noen par min over 05 tikket det inn en meld fra han , og han lurte på om jeg var ferdig nåååå :D jeg møtte han og vi satt på kontoret til G, fetteren hans var der med 2 kompiser.. men det gikk greit, fetteren og de to kompisene kan ikke norsk, så jeg satt mest å snakket med N<3 fikk 1001 spørsmål om ALT, litt pinelig men det gikk, når kl ble nærmere 0730, bestemte vi oss for at han og jeg skulle stikke opp til meg, men jeg måtte en svipp tur innom seven, jeg hadde glemt nøkler og ipod der, såå ja hehe! så jeg gikk for å hente det, på veien til seven møtte jeg linda, umit og tico, åååh nooo. umit er jo sjefen på ivars og jeg ville ikke at de skulle se meg med N. men det gikk bra, jeg sto bare å pratet med de i noen sek, men når jeg kom inn på seven så var yasmin der,( jeg hater ho) hu er intresert i nik, noe jeg veit, men jeg veit også at Nik ikke er hypp på ho ;) så jeg henter bare det jeg skal og stikker ut fort som faen, møter nik nede på ivars og vi går opp te meg, men jeg tror yasmin ser at han går med meg, jeg syns jeg ser hun bak der i det fjerne, men egentlig så bare gosser det meg ;D hahaha

N og jeg koser oss her, og det var sååå kos, jeg liker han såå masse så nå er jeg bare i den syvende himmel :) 14mnd har det tatt oss å komme dit vi var på lørdags-morran, men sant som dem sier, den som venter på noe godt venter IKKE forgjeves<3

N gikk i dursen, men da sovnet jo jeg :S men ble vekt når han var ferdig, så da satt vi i sofaen og snakket litt, men jeg va så trøtt så litt vanskelig å fokusere.. og han så at jeg var sliten, han ble til ca 10, 0g når han hadde gått sovnet jo jeg på 123...

Ingen kommentarer: