14 juli 2009

<3

nå har jo mamma reist på ferie, og dette er dag 4 ALEEEEEENE<3<3<3<3

jeg jobbet natt i helgen, natt til 11 og 12 juli, og det er egentlig deilig, selvom jeg har tatt ut ferie:P

N jobbet i helgen og han har vært utrolig søt, natt til lørdag så ringte han meg når han var på vei hjem og vi satt i bilen hans ¨pratet en stund, ååååh jeg ble bare OVERLYKKELIG<3

han var søt natt til søndag også..

elrs er alt ved det samme gamle,

jeg har bare vært inne i heeele dag og ikke gått ut av pysjamasen min engang, har sovet og sooooovet, nik ringte å vekket meg litt før 16 men jeg sov og ville bare sove videre, så han skulle ringe senere.

jeg sov bare fra 12-16 på søndag, etter nattevakt, ble med marie ned en tur på grønland, og snakket litt med G på jobb, etter det dro jeg og rita og tok en kaffe, og hun ble med meg opp og vi drakk helt til kl ble 06, så at jeg bare har sovet og føler meg daff idag er ikke så rart, men hele døgnet mitt er jo snudd opp ned, og enda kl er 03 så er jeg lyyyys våken, jeg sover på dagen og er våken om natten, sånn har det blitt, men jeg er sliten av det! vil sove på natta jeg!

Ingen kommentarer: