17 januar 2009

Snø, masse snø ;)


idag når jeg sto opp var det snø, og bamse ble jo kjempe glad så vi gikk ut i snøen, kaldt men hva gjør man ikke for dyra sine, hehe!

møtte cecilie og isam og tok en kaffe, fulgte de hjem etterhvert, liker å gå jeg vettu.
etterdet var det ut med basse, liten men ok tur.
så møtte jeg nina, vi var og spiste sushi, jeg er jo blit avhengi da ;) men det og pinnekjøtt er jo det beste jeg veit.
etter at vi hadde spist dro vi og tok en kakao, det skulle jeg ikke ha gjort. Magen min sprakk jo nesten, nik jobbet ikke på ivars ikveld heller, jeg skjønner nada men men.
inatt er det vist Gezim og han med lua.

uansett etter kakaoen ble nina og luftet bamse, vi var leeeeenge ute.
hun ble med opp til meg og satt og skravlet til 2330, da måtte hun på jobb, jeg har gudsjelov fri inatt og det er jeg glad for, jeg er nemmelig heeelt skutt.

nå er det dusj og sååå natta!

Ingen kommentarer: