19 januar 2009

lørdag 17januar, søndag 18januar og mandag 19januar!



Lørdag 17.
jeg jobbet fra 16-24 alene! nina kom å møtte meg på jobb og vi havnet seff på ivars(men det er jo ingen BOMBE)der var Gezim, han med lua og dama hans marianne, vi sto litt ute med de å fjaste før vi bestemte oss for å gå inn og ta en øl, elr gezim kastet oss inn hehe! satt oss heeeelt innerst ved toalettet vi :) gezim kom og snakket med oss litt innimellom, og marianne satt seg ned ved oss, koselig og vi snakket masse med ho, etterhvert kom pedro og dama, og de satt seg med oss, hehe jeg begynte å bli litt full når de kom, ( jeg tåler jo nada) med jeg fikk halve shooten til stina to ganger + at pedro helte i meg whiskey, og ja jeg fikk i meg nok.
jeg og nina måtte seff trykke trynet vårt inn på seven for nattmat, der sto marianne og mohammed og ja hehe, orker ikke fortelle engang, jeg var full for å si det sånn! maten til nina stjal jeg også!
på vei hjem, ved politihuset møtte vi Gezim, jeg kastett panninien min mot bilen hans og ga han julebrusen min, nina kjørte han hjem<3 hehe! jeg kunne gå selv, jeg har jo to bein hihih, nejda nina bor jo laaaangt unna så syns han var snill som kjørte ho hjem jeg!

søndag 18
vondt i hode og ræva for å si det mildt, ble med nina ned på mcdonalds og tok en salat, sov og sov litt til! når jeg våknet ved 17 tiden og skulle ut med rusken min var det kommet en meter med snøøøøø :D så utrolig digg!

mandag 19
hm fri idag og det er deilig, men jobber tirsdag og onsdag kveld, heeeerlig<3
idag er planen å slappe av og bare kose meg, men blir vel litt rydding av rom og vasking. tro meg det trengs!

Ingen kommentarer: