14 desember 2008

utroooolig sliten nu!

jobbet natt med nina igjen hehe ;) idag hadde vi ikke noe slossing, men nesten! det var en mann som drev å yppet til bråk med to andre gutter og de guttene ville at vi skulle trykke på securitas, men alt roet seg og ingenting skjedde(puste lettet ut)

men det hadde skjed ett elr annet på deli, så de holdt stengt dermed fikk nina og jeg ALLE kundene, så det har virkelig gått i ett i natt!

kine var en tur innom, hun sier hun har begynt å rote med alban nå! jaja mens vi sto og snakket hadde telefonen hennes ringt og hun sa at det er sikkert alban, men nei det er nik sa ho, jaja jeg driter sååååååå langt i det! tror ikke jeg liker han på den måten lenger, det er nesten som om en bryter bare er slått av, men han er jo søt og snill osv da men det er det liksom.

Nik og Gezim kom innom ved 0345 tiden og sto på siden og så på nina og meg jobbe, etter en stund sier nik: skal du ikke komme bort til oss? hehe joda jeg kom bort og jeg klemte godt på dem begge! vi sto inne en stund og snakket alle fire.

når Gezim skal kjøpe røyk spør nik om jeg sover, vettu jeg var sååå trøtt i kveld at jeg viste nesten ikke opp elr ned på meg selv ass!

sto ute med nik og gezim og tok en røyk før nik skulle kjøre Gezim.
linda kom innom seven mens jeg sto mellom Gezim og nik ute og hun hilste ikke på dem og dem hilste ikke på hu, men jeg skjønte at dem snakket dritt om henne på sitt språk! men Gezim sier selv at hun er søppel til både meg og nik (jeg smiler godt inni meg da ass) men jeg sier nej hun er vel ikke det? joda gezim kjente henne og viste hvordan hun var, og jeg er jo på en måte enig, jeg likser ikke hu noe spess selv ass!! hihi så jeg koooste meg når dem ikke hilste på hu!
flinke flinke gutter<3
Gezim spurte om jeg skulle jobbe imorgen men det skal jeg ikke, så da ba han meg komme ned på ivars, han skal jobbe selv fra 18-21 og han sa at vi kunne prate litt :D

så da er planen å dra ned til han imorgen, jeg tror nina blir med, vi tar nok en kaffe hos mousa og det blir kos! etter røyken måtte jeg inn og jobbe igjen og nik sa han skulle gå, blond som jeg er spør jeg han om han skal GÅÅÅÅÅÅÅ hjem, han smiler og sier nej jeg har bilen min her, og gezim sier han skal sitte på med nik, jeg kysser nik på begge kinnene og gir gezim en stoooor klem.

jeg er bare såååå glad for at dem har kommet og besøkt meg og nina på seven begge dagene nå, de er sååååå gode og søte begge to at jeg har blitt såå glad i dem!

nå er det senga her, og jeg gleder meg til å få noen timer på øyet
natti<3

Ingen kommentarer: