13 desember 2008

jobbnatt fra helvette. med noe søtt oppå ;)

skulle jobbe natt med nina (natt til lørdag 13desember 08) jeg gikk ved 2330 tiden, H sto ute og røyket, han spurte om jeg skulle på jobb og ønsket meg en god vakt.. jeg ventet på nina utenfor bankok og vi tok følge bort til seven, velogmerke så gikk vi ikke på ivars siden fordi det ville ikke jeg!

når kl ble litt over 02, sendete jeg nina bort på ivars (vi trengte veksel) Nik og Gezim sto i døra og hun ba dem bort på kaffe etter jobb hihi!

men når kl ble 0315 ca smalt det mellom to mannfolk INNE hos oss, og det Smalt skikkelig også, jeg og nina trkket på securitas som kom relatift fort til å være dem.
filmer, sko, mobiler, frukt og varer generelt fløy rundt i luften, det var skikkelig texas!
i ett forsøk på å ringe politiet fikk jeg ett kik i leggen også, så jeg gikk ut og mobilen som jeg hadde lånt ja den kastet jeg fra meg på gulvet!

mens jeg sto ute, kom seff nik og gezim og de lurte på hva i alle dager som hadde skjed, og vi forklarte jo, nik sto ute med meg mens gezim han gikk inn!

jeg fikk klem av nik og vi små snakket litt, men jeg var i sjokk og fikk ikke sakt stort, tilslutt kom politiet også og det var godt!
gezim han tullet litt med meg og sa at jeg og nina kunne stoppet dem hehehe, men det er lettere sakt enn gjort når to store mannfolk flyr på hverandre, han ene hadde tilogmed misstet masse hår som han andre hadde lugget ut (aaaaaaaaaaaaaaaaaau) jeg fikk en stooooor klem av gezim og han sa hade søta ;) jeg ga nik en klem og sa hade søte! hihi og nik fikk en kaffe og Gezim tok bare en liiiiiten sjokoladebit!

begge mennene ble satt på håndjern og forhåpentligvis må tilbringe natten i arresten!

over og ut for denne gang!

btw: Gezimm spurte om jeg skulle jobbe imorgen natt også, og det skal jeg jo, da skulle han stikke innom!
han lo og sa hahaha, håper det går bedre imorgen da, og det håper seff jeg og nina på også ;) nattinatt

Ingen kommentarer: