17 november 2008

oh my good, jeg er bare ødelagt idag!!!

jeg våkna nå jeg! og kl er halv to, HALV TO ASS!!!!!!! helgen har vært evig lang og gått i ett, fredag var jeg ute med nina til halv 7 på mårra'n, lørdag jobbet jeg fra16-24, og søndag var jeg hos mormor og bestefar, pluss at jeg jobbet fra 20-24, jeg er bare dødssliten!!
har ikke hørtnoe fra kine da, egentlig er det bra, med tanke på at hun bare snakker om nik, og det beynner jeg å bli dritt lei av, ja jeg liker han, men jeg prøver å glemme, enkelt og greit, det er ikke så lettnår hun snakker om han hele tiden!

jeg driter i om hun kjøper telenor 150 til dem begge, jeg driter i om han har mobil eller ikke.
han vil ikke gi meg nr sitt og det er heeelt ok, men la meg da få lov til å glemme!

og sist men ikke mins la meg være i fred, nik og kine dere kan kose dere sammen, jeg driter i det.

og KINE, DU har vunnet :D ta han, værsegod :D:D:D

Ingen kommentarer: