16 november 2008

livet mitt går til dundass!!!!

jeg ANER ikke hvor jeg skal BEGYNNE!!!!!! 14.11.08
jeg var ute med nina igår, og vi hadde det såååååå utrolig koselig, helt til kine dukket opp på downtown.. hun hadde vært hos nik på ivars og drukket ganske mye, hun sendte meg en meld og sa: NIK HILSER TIL DEG, åh jeg ble sååå utrolig glad der og da, men lykken skulle vise seg og bli kortvarig(kom ikke som noen bombe akkurat det)
når hun kom på downtown var hun sååå søt, og helt til hun sa til meg og nina at vi skulle bli med bort på ivars (hun måtte bort dit, for nik skulle nemmelig kjøre henne hjem) men jeg blå nektet, jeg ville ikke på ivars, da blir kine forbanna og gir meg ett klaps i trynet, ikke hard men hun var nær trynet mitt, og hun sier: din jævla feige fitte, det var nik som ba meg hilse til deg, jeg ba ikke han om å hilse, hun sa også at jeg hadde en time på meg til å komme bort på ivars, men jeg kom aldri

15.11.08
jeg jobbet alene på seven idag.. nik jobbet i døra på ivars, og kine trippet forbi seven ved 23 tiden eller no, hun gadd ikke komme inn å hilse, men hun ga meg kyssetegn når hun gikk forbi(hun skulle jo til nik) etter en liten stund kom hun inn på seven, hun skulle handle til seg og nik, 2 telenor 150, og hun måtte påpeke mins 10 ganger at det ene kortet var til han (som dere veit så har ikke jeg nr hans, og jeg føler at de vil at jeg skal spørre etter nr hans, men det kommer jeg ALDRI til å gjøre!) hun kjøpte også iskaffe og melk til han, og hun betalte for dem sammen!

jeg er bare sååå drittlei og ikke mist kjempe leimeg, jeg orker ikke dette kjøret lenger! jeg vil bort-laaaaangt bort, og ikke mist gra grønland

sånn som det er akkurat nå-hater jeg bare de begge, jeg vil være ifred..
men kine skal altid trykke nik på meg, og han skal garantert kjøre ho hjem ikveld/natt også.
veit dere ikke tror meg men jeg kunne ikke gitt mere FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN!!!!-

Ingen kommentarer: