12 november 2008

jeg tester hårprodukter ;) først ut er....


Osis "Dust It" fra Schwarzkopf er et hårpulver som skal påføres i hodebunnen, ved hårrøttene for å gi volum å løft i håret. Det fungerer som et slags tuperingspulver, uten kam. Jeg kjøpte min hos en frisørsalong her jeg bor, og de selger den sikkert på de fleste frisørsalonger. Boksen er ganske liten, akkurat som en saltbøsse. Men skal kun brukes i små mengder hver gang du skal bruke den. Du trenger egentlig bare å bruke litt hver dag, for effekten er så bra, og varer hele dagen. Om du ikke får noe effekt fra feks saltvannsprayer, så burde du prøve dette. Dette er som en pulverisert saltvannspray, som fungerer MYE bedre.

Pulveret fungerer også som en "tørr-sjampo" for å matte ned håret mellom hver vask. Da ser det ikke så fettete ut.

Og dette vidunderet fungerer også på mitt hår, som er ganske tykt og tungt. Det får utrolig bra volum og rufs. Så da kan du jo tenke deg hvordan det fungerer på deg om du feks har ganske tynt hår.

Bare pass på å ikke ta for mye i håret, det gjorde jeg første gang jeg prøvde det. Og for å si det slik; Eli Hagen hadde blitt grønn av misunnelse. Også er det litt vanskelig og vaske ut, man må som regel sjamponere to ganger for at alt skal gå ut av håret. Men siden resultatet av pulveret er så bra så gjør det ikke så mye synes jeg.

Så neste gang du er ute på byen og brenner etter å bruke penger på noe nyttig; dra innom en frisørsalong og spør etter en liten rød boks som heter Osis "Dust It" fra Schwarzkopf. En boks koster rundt 170kr. Det er forskjellig fra salong til salong. Eller du kan kjøpe den på nettet.

Løp og kjøp!

Ingen kommentarer: