12 november 2008

en fanfare til advokaten min, Sølve Rønningen :D




jeg har fått brev bra advokaten miiiiin :D elr egentlig fra skolen, men han har sendt meg en kopi
der står det:
VEDR.KRAV MOT DERES KLIENT JANNE KRISTIANSEN F.02.04.1984

Vi beklager at dette kravet ble sendt over til inkassobyrået så lang tid etter at det aktuelle kurset var avsluttet, interne rutiner burde ha fanget opp dette mye tidligere. Dette tatt i betraktning ønsker vi ikke å forfølge kravet mot deres klient rettslig. Hun kan dermed se bort fra siste inkassovarsel. Vi har trukket saken hos Contar og samtidig fjernet fordringen fra vårt system slik at deres klient kan være trygg på at hun ikke får flere krav fra vår side.
med vennlig hilsen
maria stenhaug
norsk frisørskole.

åh dere aner ikke hvor glad jeg er nå, jeg kunne død av lykke ;) men nå skal jeg bare betale advokaten min 4000kr, og få denne saken ut av verden for godt!

me happy lalalalaaalalala ;D

2 kommentarer:

Hilde sa...

Så bra vennen!!! Er så glad på dine vegne!!

Unknown sa...

tusen millioner takk pus. og jeg elsker deg!
klemmer i fleng