03 oktober 2008

om jeg hadde hatt en pistol....

.. ja da skulle jeg virkelig fått folk til å danse for meg, nå begynner jeg¨å bli DRITT LEI AV den praten i denne fuckings horegata!!!!
1: alt og da mener jeg ALT dreier seg om sex
2: det er snakk om "rykter", de prater om ting de IKKE har greie på osv osv..
jeg kan lage en liste med minst hundre punkter her, men det tror jeg ikke dere er intresert i å høre om, og det skjønner jeg godt

dagen idag, elr igår da siden klokken er over midnatt, har vært ett sant mareritt, og da tuller jeg ikke

nå er det Erling som er ute og prøver å lage livet surt for meg, han sier at det går rykter om meg om både det ene og det andre, men når jeg spørr han hvem som har snakket til han, så svarer han ikke skikkelig, og i mine ører høres det mest ut som om han koker ting isammen selv, orker ikke forklare i det hele og det brede her, men bare tro meg når jeg sier det, han koker ting isammen selv, jeg bare VEIT DET, og det er hundretusen % sikkert, men han er jeg ferdig med, forgodt!!!!!!!

nå er jeg heeeelt skutt, og nå er det natta her, imorgen kommer en ny dag med nye intriger, og det kan jeg banne på og jeg gleder meg ikke

Ingen kommentarer: