02 oktober 2008

01-02.10.08

onsdag 01.oktober 2008
jeg har gått og gått i heeeele dag :) passet lisa for jeanette noen par timer mens hun var hos legen, gikk kjempe greit siden hun sov og sov, jeg møtte cecilie og vi tok en kaffe sammen, kjempe koooos, kom hjem etterhvert og gikk ut med basmse, etter det dro jeg for å møte rita, på veien ned snakket jeg litt med H.. spilte mega dum, ang ramadan osv osv.... sa til han også rett ut at jeg hater K, og da lo han godt, jeg måtte løpe etter etterhvert siden hun kom bak meg :P hehe,
spiste fisk med rita på egeon, men jeg klarte ikke å spise sååå masse jeg, mister liksom litt matlyst om dagen..
snakket med kine søøøøta på sms, og vi bestemte oss for at jeg og lusk skulle overnatte der, :D sååå når kl ble nærmere 21, trasket jeg og han mot sverdrups gt på grunnerløkka =) ååååååh det var sååå kos og vi SKREVLET masse og ja alt var liksom bare himmelsk :D sov godt gjorde vi også, kl 0930, trasket jeg og han hjemmover, og jeg ringte erling på veien hjem =)

Torsdag 02.10.08 kl 09:59, ringte søøøøøøøteee meg fra sjult nr, og vettu jeg hørte ikke at det var han med en gang, åh ass.. han begynte med hei, hvordan går det osv, og så spørr han om jeg hører hvem det er? og jeg bare eh hehe ja nå så hehe, og da sier han at ja, hvem er det da? og da sier jeg det er nik, det er søøøøøøøøøteee og da ler han litt og sier hehe jaaa, jeg er sååååå FUCKINGS GLAD NÅ...vi snakket leeeenge, han måtte reise nedover fordi pappa'en hans har vært kjempe dårlig
han lurte på om jeg hadde vært noe på ivars i det siste og da sa jeg nej nej, og da sa han at det er bra, han lurte på hvem som sto i døra om dagen og da sa jeg at det er hun dama, og da sier han dama?? hm åååh ja kine, han lurte på om hun sto der alene, nja bare på søndager svarte jeg da

han sa at han savnet meg masse og at det er leeeenge siden jeg har sett deg nå, og det er jo sant alt alt for leeenge, han sa også at han ikke hadde det nr, jeg har til han lenger, men at han skulle få ett nytt nr, og da skulle han sende meg det nye nr sitt.. ja vi snakka masse masse og leeeeenge. og jeg er sååååååå utrolig glad nå, dere aner ikke :D:D:D:D
søøøøøøteeee RINGTE MEG IDAG JOOOOO'HOOOOOO

4 kommentarer:

. sa...

er svart forvirret om den derre soten din altsa

Unknown sa...

eh, hehe ja det skjønner jeg godt jenta miii<3 beklager at dere må lese sååå mye tull, men om det er noen trøst så er jeg enda mere forvirra :S
savner deg, masse masse

. sa...

nei nei men du ma forklare meg det da vettu froken
savner deg oxo

Unknown sa...

uff, jenta mi.. skulle ønske du var her, så jeg kunne gråtet på skulderen din, jeg savner deg så masse og alt er så vanskelig, jeg orker ikke mere!!! når det kommer til nik så er det vel ikke noe hokuspokus, han er det bare å glemme, men jeg vil liksom ikke.. alt er bare blæ, han har masse å gjøre og jeg tror ikke han gjør dette bevist, men når jeg nesten er kommet over han så tar han kontakt, fordi da har han tid og anledning, men jeg orker ikke å ha det sånn, det er ett sant helvette, men det er bare fordi jeg liker han for godt