18 oktober 2008

Fredag 17okt08

var litt sammen med cecilie hos rashida på formidagen, vi spiste og koste oss :D litt senere satt vi oss på evita og tok en kaffe, omar og en kompis av omar kom også, så vi satt og fjaste fælt!!

litt senere på kvelden dro jeg og en venninne ut(en bitte liten tur)først på asYlet, men der var det sååå fult, så da tok vi turen til mekaniske, men der var det enda fullere! hm tenkte vi da, og seff havnet vi på kaffekontoret i gamlebyen, og der fikk vi i oss ett par øl.. Egentlig skulle jeg ut med kine idag, men hun ville på ivars, og det GADD IKKE JEG, spess ikke når nik sto i døra! kine dro på ivars hun, og jeg blir litt sånn deppa, men ok.. jeg ville på en måte se og snakke med han, men jeg tenkte for mitt eget beste så holder du deg unna, jeg har liksom kommet litt over han.
nej jeg ville rett og slett ikke se han igår. men jeg følte at jeg måtte ha i meg litt alkohol, for å glemme at kine var på ivars med nik, faen ass det gjør så vondt, men nik har løyet såååå mye til meg, 1: han sier han ikke har tlf, 2: han sier at han har mistet dørvakt-skilte sitt, hm faen ass hva er det å juge om? er han heeeelt dust elr? jeg driter i alt det derre der.
nej glemme glemme GLEEEEEEEEEEEEMME!!!!

Ingen kommentarer: