17 oktober 2008

deppa, elr bare dritt-leeeeeei!!!!, nej jeg veit ikke denne følelsen jeg har nu er bare ekkel

ja da er jeg såogsi 100% sikker på at nik skal stå i døra på ivars ikveld og sikkert lørdag's kvelden også, hm faen ass. akkurat nå hater jeg han bare, han bare juger føler jeg, hm han sa jo at han hadde mistet skiltet sitt, hm og at han ikke kom til å stå i døra der nede mere, nej drit i han!!!!!

i de siste dagene har jeg koooooost meg med cecilie og isam, vi har skravlet, drukket kaffe og gått turer, jeg har hatt det himmelsk :D

i helgen blir det bare jobbing.. skal jobbe lørdag morgen og søndag kveld :( men jeg trenger penger sååååå mye, jeg er allerede blakk etter at jeg har bet regningene mine og da har jeg ikke betalt alle engang, hjelp hva gjør jeg da? jeg vil ikke ha inkasso :S

men men som dere skjønner er ikke livet mitt ok om dagen, jeg vil bort.. ta meg en laaaang ferie, og ja bare koble ut!!!

men hvor skal jeg reise da? hadde vært digg med en hytte tur bare!!!

Ingen kommentarer: