17 september 2008

sliiiiiten jeg

er trøtt, sliten og mere trøtt og utrolig trist og lei.. jeg tenker og tenker BARE PÅ NIK<3 24/7, får han liksom ikke ut av hode og det begynner å gjøre meg små gal, imorgen er det 8dager siden jeg hørte fra han, enda jeg har sendt han meld, men mobilen hans er fremdeles av, gud ass jeg skjønner nada, jeg ber og ber om at jeg hører fra han, men han er sååå stille, det virker nesten som om han har forsvunnet fra jorden's overflate og det er så trist, jeg går bare og venter og venter på at det skal tikke inn en meld fra han, men det gjør det ikke, skjønner ikke hva jeg gjør FEIL, men noe må jeg da gjøre feil siden jeg ikke hører noooooe fra han, jeg skulle ønske at jeg klarte å glemme han, bare gi fulstendig faen liksom, men det klarer jeg ikke, åh ass jeg har opplevd mye dritt og ting som sårer, men dette er noe av det aller aller værste jeg har vært med på, han betyr sååååå mye jo....

Ingen kommentarer: