16 september 2008

idyl, kos og kaos ;)

idag har jeg vandret rundt i botanisk hage med rita, lusk og frida, og tatt kaffe på smak :D veeeeldig kos, møtte kjersti,basse og trym bak politihuset, og fikk 1000kr betalt for at jeg beiset tak-terreasen dems på lørdag :) jeg tok følge med de hjem, og fikk hilse på torstein og tuva også, kos å se dem igjen.. ble med opp i leiligheten og koset meg med trym litt mens de andre fikset seg selv + tuva, de skulle ut og spise siden kjersti har bursdag idag, jeg dro hjem og møtte E på veien, smilte og vinket til han.. nå skal jeg ta hus og møte min kusine litt...

ikke ett pip fra nik idag heller, ANER ikke hva som skjer med han, men det får så være, har hørt nok og han mister litt poeng fra min side såååå chao til han liksom, dette gidder jeg ikke ass

Ingen kommentarer: