22 september 2008

åh for en dag, den har gått i ett!!!

eh hehe ja, seff sovnet jeg under filmen, sov ca fra 11-13 på sofaen, diiigg, jeg og bamse møtte rita og frida og vi dro på smak, deretter dro vi i botaniskhage, når rita dro hjem for å slappe av fortsatte seff jeg eventyret alene :P har ikke ro i ræva jeg vøtt... jeg møtte karina og vi tok en kaffe på grønland (evita) etter ca en time der dro jeg innom seven og kjøpte røyk, :D og da spurte marianne om jeg kunne jobbe noen timer, noe jeg seff sa ja til, men jeg måtte komme tilbake senere, og det var ok! sååå dro jeg for å møte kine, satt på grønland med ho og samir og tok en kaffe til (oh lord) H dreiv å lusket litt rundt i ommeåde, elr kjørte ett først forbi, så kom jan pluttselig tilbake, og da var han innom en grønsaksbutikk der, og så kjørte han forbi meg og kine, og han GLAAAANET VELDIG.. så løp jeg hjem og hentet uniformen min og løøøøp ned på jobb, der jeg jobbet med marianne og nadia, jobbet ca fra kl 2030-23, kl 23 dro jeg og nadia innom oslo kebab og pizza hus og spiste noen fiske greier, fulgte henne litt hjem, så var det innom seven enda en gang, kjøpe røyk med hjem til a mor, snakket en stund med nina ;) sååå dro jeg hjem omsider, da var kl nærmere 0030, hjem og hente lusk, og vi gikk en laaang tur :P

nåå derimot er jeg sååå sliten, veit verken opp elr ned på meg selv, og jeg er tilogmed usikker på hva jeg heter, såå nå er det natta her, og jeg skal sove som jeg aldri har sovet før, er helt skutt..


btw, har ikke hørt nooooooe fra søten min, ikke ett lite pip engang, jeg tenker sånn på han ass, dere aner ikke!!! dette er bare utrolig trist ass

natta klem fra meg og bambinos-sansinos ;)

Ingen kommentarer: