21 september 2008

ferdig på jobb, og jeg er ikke trøtt!!!




jobbet fra 00-0830 med david, det gikk overaskende BRA :D så filmen lønsj igår og den var ikke noe å skryte av :( så når jeg var ferdig på jobb imorges gikk jeg hjem og hentet en overlykkelig lusk og filmen lønsj og trippet ned på seven, og jeg leide med meg the hottie og the nottie i håp på at den er en smuuule bedre en lønsj, hehe lov å håpe, nå skal jeg kose meg med den fimen, håpe at jeg ikke dupper av her på sofaen, men sjansen for den er nok liten,eller stor (skjønner ikke helt om jeg skal skrive stor eller liten her, hjernen er i hvile modus, men dere skjønner vel hva jeg mener???????) skjenner at trøttheten siiiiiger innpå når jeg setter meg ned, men nå skal jo ikke jeg levere den filmen før kl 21 imorgen kveld, sååååå jeg får nok sett den enten jeg sovner eller ikke..

Ingen kommentarer: