26 september 2008

2 blondiner og lille isam på tur :D











jeg møtte cecilie og isam på grønland ca kl 14, vi gikk en laaaaang tur, bestemte oss for å spise ett sted, og da ble det resturanten celsius ved kontraskjeret ;) på veien dit måtte jeg og isam hilse på politihestene som står ved festningen, men syns de var litt skumle vi, jeg og cecilie spiste en kjempe god burger på celsius nam nam, herre det var ikke billig å spise der vi betalte 410kr dyyyrt ass, men det var vært hver eneste krone, vi så tilogmed elisabeth andreasen( hun satt på nabo bordet vårt, hehe) etterpå dro vi på evita og tok en kaffe, vi har kost oss såååå masse idag, og været kunne vi heller ikke klage på, bare massevis av sol :D

isam er verdens goeste going, og jeg har blitt såååå glad i han, cecilie føler jeg bare at jeg har kjent hele livet, hun er verdens søøøteste, hehe
4-ever friends ;)

Ingen kommentarer: