23 august 2008

veit verken opp elr ned lenger jeg :(

sendte meld til søten min igår jeg, ikke bare en meld, men 3.. men han hadde seff slått den av, TYYYYYYPISK ass, men nå orker jeg ikke mere, eller jeg orker, men jeg GIDDER ikke mere, han er så fjern, aner liksom ikke noe, han gir meg så mye, men samtidig nada, virker som om han liker meg, men samtidig så virker det som om han gir faen, og jeg orker ikke dette mere, han er rett og slett ikke vært det, kommer iallefall ikke til å sende han flere meld nå, nå må virkelig han begynne å tenke også, hvis jeg betyr noe for han i det hele tatt, da burde han begynne å vise litt mere intresse, men han er såååå flink når han først gir meg oppmerksomhet, da er han bare verdens søøøøøøøteste, skulle bare ønske at han gjorde det litt oftere, for det spørs hvor lenge jeg gidder dette mere, dessværre :( syns det er sååååå trist, han betyr sååååå mye for meg, og jeg liker han som bare FAEN ASS!!!!!

men nå har jeg slått av mobilen min også, HAHAHAHAHAHA, NÅ får han tilbake :P

Ingen kommentarer: