23 august 2008

Te dua<3




















IRENE OG JEG PÅ B-DAY PARTY PÅ RICA HOTEL:D
møtte irene ved 20tiden på galgeberg, vi gikk til mormor og bestefar og drakk der først, og spiste en pizza, nam nam, så ca 2130 dro vi ned til nadja på rica, der drakk vi videre og spiste kake ;) jeg fikk i meg 3øl, 4shots og champagne++++ åh herre så fulle vi ble, men det var mega kos og være der, vi dro ved ett tiden og da var vi kaaanon ass.. irene ville ha meg med videre, hun skulle møte noen kompiser, men jeg orket rett og slett ikke, dro hjemmover jeg, snakket med kine og E på ivars, søøøøten min var ikke der, grååååte, men men sali var der da, og han snakket så mye dritt om rita til meg, det som er komisk er at jeg hadde rita på øre, og hun hørte alt han sa hahahaha!!! snakket med M borte på bamkok også gud jeg var sååå full :( dro rett hjem og måtte bare legge meg med en gang, og da lå jeg en stund og kjørte seng før jeg sovnet, trodde virkelig jeg skulle spy flere ganger, men det klarte vi å unnga :D våknet ca kl 0730 dagen etter, og da var jeg like full, så jeg sto opp og fikk i meg litt mat og cola, før jeg la meg litt nedpå igjen og sovnet momentant, deilig å sove ut fylla ;)

Ingen kommentarer: