29 august 2008

nå er jeg sliten nå :)

dagen idag har bare vært FLOTT ;) den begynte med at jeg hadde fått meld fra søten miiin<3 kl var da 0712, oj så tidlig, og han kaldte meg for SØØØØTE, herre jeg blir så glad, og når han kaller meg søte da går bare dagen min på skinner, jeg ANER ikke hvorfor det er sånn, men kanskje og bare KANSKJE jeg er forelsket? kan det være det? oh lord jeg veit bare at jeg aldri har følt sånn for noen før, en utrolig digg følelse!!

jobbet alene da, fra kl 16, men tiden gikk skremmende FOOOORT, og helt på slutten begynte jeg og stresse, hadde en del ting jeg måtte bli ferdig med før jeg var ferdig på jobb, og jeg merket ikke at jeg var sliten engang, men det merker jeg iallefall nu ass, vondt i beina og alt, jeg håper jeg hører fra søten min imorgen også jeg, håpe håpe håååååpe, men jeg har en følelse på at han ikke sender noe meld imorgen, han skal liksom være litt overlegen han vøtt, men men overlever det også jeg, da sender ikke jeg han noe meld før mandag morgen igjen heller, men det er såå vanskelig for meg, hvorfor kan ikke det være like vanskelig for han? åh jeg blir sååå irritert noen ganger, faen ass hehe.. og en ting til som plager meg, er at han slår av mobilen sin på kvelden, elr etter jobb da, why? jeg har en ekkel mage-følelse, men den skal vi ikke gå inn på her, men hvis den dagen kommer og mage-følelsen min har vært rett, ja da burde gud være med den gutten der ass, nej nå er jeg slem her, men jeg har bare sååå masse blanda følelser inni meg når det kommer til han, viet liksom ikke hva faen jeg skal to

natti-natt<3

Ingen kommentarer: