29 august 2008

fredag 29august 2008

,

fikk ikke noe meld fra nik imorges, men jeg sendte han meld, da svarte han :D han jobbet og var litt syk + vondt i ryggen, han sa at han savnet meg da, og det er jo et
pluss for lille meg, da blir jeg glad, jeg måtte ønske han god bedring da, han er jo gullet mitt og jeg vil ikke at han skal ha vondt.. jeg er bare glad i han jeg..

politiet var hos naboene mine idag da, haha de driver nemmelig ett bordel der, jeg snakket med politiet og sa det jeg viste, at det er mye trafikk der, folk som kommer og går og at de har med seg norske mannfolk, heeele tiden, sa at de afganerne som bodde der før hadde flyttet til danmark, han polis mannen spurte skjønner du, hihi, og han sa tusen takk for all hjelp han hadde fått! jeg er sååå DRITT lei all den dritten de afrikanerne driver med, mye bråk og bare dritt, få de ut av blokka miii.. jeg sa også til han politimannen at jeg kommer til å klage på de, pga all bråket og trafikken de driver med, og han sa at ja, det måååå du gjøre!

idag er jeg bare sliten, har vondt i hode og er ikke iform, mamma skal på bursdag ikveld, og da blir det sofa, dyne og film på meg + ibux pakka miii<3

Ingen kommentarer: