13 juli 2008

Lørdag kveld ( 12.07.08)

fikk meld fra rita ved 20 tiden, hun lurte på om jeg ville bli med ned på grønland å ta en kaffe!
vi satt hos mousa og tok en latte ;) gooood kaffe assa! satt og skravlet og hadde det kjempe koooos! G og P skulle jobbe ikveld på ivars, måtte over å hilse på dem også, så vi dro over til dem ved 23 tiden =) P er sååååå stor gutt ass, 145kilo og meeeeega høy, han bruker 49 i sko, egentlig 52, oh lord sier jeg bare :P
han løftet meg kjempe høyt oppi været, fikk serriøøøst høydeskrekk, G og rita sto bare og lo og lo, hehe.. jeg veier mellom 48 og 50 kilo, det er det P varmer opp med i benkpress når han skal trene, han sa at jeg var kjempe lett og at jeg ikke veide noooe!
jeg, rita og P sto ig prater, PLUTSELIG kom anja, så ut som hun kom fra ivars, men det var en del folk der, men hun sa at hun kom fra M og skulle bort på seven for å kjøpe røyk, sikkert til M! jaja pratet litt med hun, men ikke mye.. G spurte meg om jeg hadde snakket med N, men da sa jeg nei, men skjønner at du har det:P G sa at hehe jeg må jo spørre!!
når jeg og rita skulle gå ved 0030 tiden ga jeg G en STOOOR klem mens jeg tok han i øret og sa du har holdet kjeft sant? han ble alvorlig og sa JAJA, jeg bare BRA, jeg STOLER på deg ass!! ga også P en stoor klem, han er snill og grei..

rita og jeg gikk forbi bankok på veien, da sto M ute, han virket full ass, jeg og rita sa ikke noe til han, ikke hei engang men rita vinket til E, han satt vist inne men jeg så ikke han jeg :( E jobber som vakt for M..

rita ble med meg hjem en tur, vi satt oss på hverandaen med røyk, sjokolade og cola =) og snakket litt, altid like koselig <3
hun dro ved 0115 tiden, hun ble ikke lenge, jeg skal nemmelig opp TIDLIG imorgen, må innom jobben en tur!
sjefen min skal ha nattevakt og jeg må rekke henne før hun reiser hjem, så hun og jeg ble enige om at jeg skulle komme ved 08 elr 09 tiden! jeg har nemmelig en mega snill og koselig sjef <3

Ingen kommentarer: