13 juli 2008

laaaang dag!

sto opp KL:0715 idag, skulle ned på jobben å levere sykemeld+ snakke med marianne og ta retur på blader, guuud så mange blader, var ikke ferdig der før kl var 13 elr noe, sendte 8fulle pappesker med blader i retur, flinke flinke meg =), alban kom innom og vi tok en kaffe sammen hos mousa, satt der med han til kl 1430 elr noe i den duren... dro hjem, og snakket med H på veien! han skal reise på ferie på onsdag og han blir borte iallefall 4uker, heldiggrisen assa, jeg skal bare være her i oslo og jobbe og jobbe jeg!
nå driver jeg med huset fordi 1:det ser ut som ett bomba horehus, 2: jeg får besøk av irene imorgen og vi skal ha jente-jente kveld, gleder meg masse =) er såååå lengesiden jeg har sett trynet på den god-jenta der sååå det er noe jeg ser framtil VIRKELIG ASSA!!

nå skal jeg bli med rita og frida på lyst å ta en kaffe til, åh jeg er sååå trøtt, har nesten ikke sovet inatt :( og jeg er MEGA SULTEN også, men aner ikke hva jeg skal spise, og da dropper jeg det bare ass, jeg er sær sånn :P og så skal jeg vaske+støvsuge huset, vaske klær. dusje åh jeg gleder meg VIRKELIG til jeg er ferdig med alt og bare kan synke ned i sofaen og se en god grøsser på dvd, men kjenner jeg meg selv godt nok sååå kommer jeg garantert til å SOVNE,men men shit happens sant?
nej nå må jeg få ræva i gir og virkelig STARTE assa, hihi

Ingen kommentarer: