19 juli 2008

en liten kropp blir fort trøtt og sliten =)

sov kunn til kl 1415 idag jeg det vil si ca 5timer, møtte rita og vi tok en kaffe på lyst, bet begynte seff å regne, så da dro vi hjem, men vi rakk å drikke opp kaffen vår da :P

kom hjem og nå sitter jeg i sofaen og GLANER på tv'en, ja faktisk, nå har jeg ikke sett på tv på flere herrans dager, kan ikke sist jeg faktisk så ett heeeelt program på tv, syns tv egentlig har blitt litt kjedelig jeg! kanskje fordi det er sommer og det bare er repriser på repriser??

imorgen kommer mamma hjem fra hellas da, det blir egentlig litt kos, savner hun litt nå =)
marianne, my boss skal jobbe natta for meg inatt, og jeg skal heller jobbe imorgen kveld fra kl 16-24 med irene, åh lord jeg liker ikke hun ass, ærs ekkel kjærring, men men jeg er jo på seven for å jobbe og ikke være hobby-psykolog eller hva det heter! trenger ikke snakke med hun i det hele tatt, så siden jeg skal ha kveldsvakt imorgen er jeg ikke hjemme når mamma kommer hjem!

så siden mamma kommer imorgen og jeg skal jobbe kvelden imorgen, da måååå huset vaskes og ryddes IKVELD, så alt ser ok ut til hun kommer imorgen, etter at huset er FERDIG, skal jeg dusje, så skal jeg krype ned i sofaen og der skal jeg bli til imorgen hehe bare kose meg med film og godis ikveld jeg:P

men nå må jeg starte, bye bye

Ingen kommentarer: