19 juli 2008

en jobb-natt er over, og alle minnene fra den består, hehe

fikk som sakt ikke sove før jeg skulle jobbe natt til idag, men det gikk overraskende bra =) snakket med E utenfor bankok og fikk en klem, gikk videre og snakket med P & G utenfor ivars og fikk søren meg en klem der også, lucky mee liksom! ha.. snakket litt med dem, før jeg måtte løpe på jobb! jobbet med nina og det var kjempe koooos, masse fulle folk innom, men det var som forventet og kom ikke som noen BOMBE! en fyr virket litt paranoid, jeg måtte skrive ned nr til politiet på kvitt'en hans fordi, han sa som så: nå er det 5 personer her inne og de skal skyte meg, og vettu det er jeg ikke intresert i! haha lattis fra meg og nina ass, men vi hadde ikke noe valg, vi skrev ned nr til polisen vi hihi, men han ringte ikke, han var så full så han glømte at han skulle bli skutt!
jeg og nina er veldig like, det syns tilogmed david, han sier at sammen er nina og jeg dynamitt elr salt og pepper, hehe! my partner in craim :P

Tshawe Baqwa stakk innom seven på morgen kvisten også, han kjøpte røyk+rullepapir, han ville ha ekstra lange, men det har ikke vi, herre vi skjønner jo at han skal røke hasj, haha men tror han driter i at vi skjønner såppas og det som er litt morsomt er at nå står det på forsiden av SE&HØR at: derfor dumpet jeg Tshawe.. han så lenge på SE&Hør med ett gråte kvalt blikk før han daffet stille ut med hjertet fylt med kjærlighet sorg (grååååte)

dama til sjefen på ivars var også innom med lille valpen som heter channel, veeerdens søteste lille nurk på 10 uker, hun er blanding av: mops, pommeran og jack russel, ååååh jeg vil ha assa, hun sa at hun kunne si fra når de fikk valper igjen og de koster bare 5000kr ååååh jeg vil så masse ha en sånn liten en jeg blir helt sjøsjuk ass!

leide meg en film på vei hjem da: BORDERTOWN, med jennifer lopez, basert på virkelige hendelser!
håper den er bra, må prøve å se på noe før jeg velger å sove, skal jo jobbe inatt også jeg!
men er ikke trøtt enda,

ønske meg lykke til da, håper jeg får sove masse så jeg er utvildt til inatt!
klemmer fra lille frøken norge ;)

Ingen kommentarer: