02 oktober 2011

My life is back

Jaaa dagen igår var bra som i BRA for meg! Først var jeg hos Cecilie og othman! Vi drakk og koset oss! Når kl ble ca 00- dro jeg for å møte akeks på mango, han var der med noen kompiser og han betalte ingang og drink på meg :) vi danset tilogmed med og han la skinn jakka si over beina mine når vi satt ute og røyket! det var sååå koselig at ting var som i "gamledager" i noen timer- men men det varer jo overhode ikke, men det går bra! Jeg sov hos han fra igår til idag og etter mango dro vi hjem- fantastisk!

Jeg tenkte masse på dennis hele tiden og det er jo en selvfølge! Han er hjertet mitt

Imorges snakket vi endel om hvordan han ville ha det- og han klarte som mange ganger før å få meg til å gråte- ikke fordi han var slem, men fordi vi snakket om dennis :( dennis er hjertet mitt og jeg har en oppgave her i livet og det er at han skal ha og få det beste som livet har og tilby- og jeg veit ikke om Aleks sine "ønsker" lar seg gjenomføre i praksis

Men jeg tror å håper at han våkner skikkelig opp en dag å forstår at dennis Er jo LIVET-

Ingen kommentarer: