22 juli 2011

Oh my good..


Jeg skjelver, jeg og Dennis hadde vært i ullevålsveien og kjøpt stelleveske til vogna hans og vi gikk forbi vghuset litt tidligere på dagen, møtte Lejla på grønland og da smalt det noe inn i helvette, det som hadde skjedd var at hele regjeringsbygget hadde blitt bombet, det var helt jævelig. Og jeg ble kjempe redd :( men ikveld tok aleks kontakt med meg og Dennis, han lurte på om det gikk bra med oss, glad han bryr seg, iallfall om Dennis det gjør meg glad. Han er ikke så kald som han skal prøve å være. Han ba oss holde oss hjemme i to uker Hehe han er søt når han bryr seg. Det gjør hjertet mitt godt. Og jeg er Seff glad han er i godt behold og har det bra, han er jo pappaen til hjertet mitt. Måtte en dag som denne aldri gjenta seg. Værste jeg har opplevd.

Ingen kommentarer: