06 juli 2011

Haha :) masse skrive feil på denne menyen.


Idag var jeg, Dennis, marianne og marie ute å spiste sushi i mandals gt på grønland. Super kos og sola steiket:-D mister D var ett praks eksemplar og sov hele tiden. Men det kan nok være fordi han fikk bcg vaksine litt tidligere idag og gullet mitt ikke var helt i form stakkars. Vi satt lenge og bare slappet av og nøyt solen. Og tittet litt på gutter Hehe;) Kusina mi skal kjøpe iphonen min, og da skal jeg kjøpe nr 4 og da kan jeg blogge fra den:) åh gleder meg masse masse...har man hatt iphone en gang blir man hektet, tro meg! Men jeg må vente til den 20, men det går jo fort dit. Og på fredag reiser mamma til spania og blir borte en uke, deilig:) da skal jeg og Dennis kose oss og sove masse. Og kanskje jeg kan ta meg en øl eller ett glass vin igjen. Blir artig! Har jo ikke rørt alkohol på evigheter jeg nå. Good girl som jeg er (not) Hehe. Nå er det natta her, har gått i ett siden 08 imorges, og nå sover Dennis og da prøver jeg å få noen timer på øyet sammen med han, før han våkner og skal ha nattmat!.... Natta klem fra oss<3

Ingen kommentarer: