22 juni 2011

Natta fra oss..


Idag har vært en fantastisk dag:) jeg og Dennis fikk besøk av Lejla, og vi dro først på grønland og tok en kaffe, etter det tok vi en tur i byen og kjørte babygym til mr.Dennis, en ekstra vogndyne fikk han og to dynetrekk. Dennis oppførte seg eksemplarisk;) igår fikk vi besøk av aleks, pappaen til Dennis og det var koselig. Men jeg veit ikke om det blir noe mere med det. Han har iallfall ikke tatt noe mere kontakt, men det er jo hans valg og ikkeminst TAP.. Jeg har fått verdens vakreste baby og kan ikke bry meg mindre om han nå. Livet har fått en helt annen betydning, noe jeg ikke trodde gikk ann. Dennis er alt alt og enda mere for meg. Men jeg håper for Dennis sin skyld at han vil ha noe med Dennis å gjøre. Det gjør vondt i hjertet mitt at han straffer Dennis pga av meg. Så jeg ber hver kveld for Dennis og aleks skal ha kontakt

Ingen kommentarer: