27 desember 2010

Mandag 27.12.2010

Har hatt en fiiiin jul og romjul, nå gleder jeg meg bare masse masse til happy new year <3 som jeg skal feire md cecilie, det blir sååå bra!

A er i mo i rana, han dro Torsdag morgen, jeg snakket med han natt til Torsdag, ca kl 0030, og litt på meld på kvelden, siste meld fra han var 23.12.2010 kl 2219.. etter det stiiille, hmmm jeg skjønner nada, han tar ikke noe kontakt, ikke en sms engang. Noe jeg stns er trist og dumt siden jeg veit at eksen hans er der, jeg liker det ikke! føler meg bare uvel, men men fuck han, når han ringer elr sender sms skal jeg ikke svare han, jeg er SUR!!!!!

jeg tror uansett han ikke tar noe kontakt før nyttårsaften, men om han gjør det den dagen er det forseint, jeg gidder ikke svare bare for at han skal kjekke meg, glem det..
han gjør som han vil (tydeligvis) og lever sitt liv, da får jeg bare gjøre det samme, fuck han og hun fitte eksen hans

Ciao <3

Ingen kommentarer: