07 oktober 2010

.... 07.10.10

savner mr.A sååååå masse, har ikke snakket med han siden tirsdag's kvelden... oooooi savn savn savn

og igår gjorde jeg noe som jeg angret på!
men jeg er jo like sta som han, jeg kan ikke sende en meld selv heller vøtt :P

tenk om jeg har mistet han a?
ikke det at han noen grunn til å være stille, men jeg blir jo helt paranoia her jeg sitter og venter, venter og venter! til å bli gal av.
og jeg tørr ikke sende noe meld til han nå heller, av to grunner:
1: jeg er sta, minst like sta som han, tar ikke han kontakt, gjør ikke jeg det heller.
2: sender jeg meld, eller ringer, og han mot all formodning IKKE skulle svare, eller ta kontakt senere, dør jeg! da får jeg skikkelig panikk.

så konklusjonen min er jo grei og klar, jeg holder kjeft så lenge han gjør det, men faen dette er irriterende. han kan vel bare sende en meld og spørre om jeg har det bra? men men nå veit jeg iallefall hva jeg betyr for han.

Ingen kommentarer: