02 juli 2010

Sommer og sol, men noe mangler...

...Aleks'en min<3 han reiste til tyrkia på mandag 28.06.10! men jeg sov hos han natt te mandag, og fulgte han til bilen,fikk beskjed om å være snill jente, noe jeg LOVER Å VÆRE! han ringte meg når han kom på gardermoen og nar han var i istanbul, men da var kl 05 på morningen så jeg sov, men snakket med han 0745, hehe! savner han så inderlig, og han ringte meg nå på torsdag :D da hadde han kjøpt gave til meg alt<3 enda han ikke kommer hjem før 01 august, åååååh lord, enda en mnd igjen, hvordan skal jeg klare dette?

er så lei jobben på grønland også, vil si opp men da trenger jeg jo en ny jobb, og jeg aner ikke hva det skal være, hm!? har snakket litt med monica på lyst, så det er jo ett lite håp, om at ho kan redde meg fra grønland, hadde marianne vært sjenfen min enda, så hadde jeg vurdert å bli igjen, men med ny sjef og det at jeg er lei heeeele grønland, da er det ikke så mye å holde i gjen i, nå vil jeg bare bort!

dagene går med å slikke sol, og lese en bok jeg har kjøpt, mamma er borte i litt over en uke, så jeg og bamse koser oss hjemme! jeg har jo fått leggetid av aleks og strenge regler så jeg koser meg på tøyen og holder meg laaaangt unna andre gutter, jeg er flink jente!

-god sommer fra meg <3 <3 <3

Ingen kommentarer: