21 juli 2010

Savner aleks nå,


Men nå er det ikke lenge igjen da! Han kommer 1august. Og det er vel bare 11dager igjen elr noe. Men har ikke snakket med han siden fredag :( han har vært helt stille men jeg har ikke prøvd å ringe han hel, elr sendt han noen meld, jeg er bare små forbanna på han. Men jeg har bestemt at når han ringer nå så svarer jeg han ikke, han skal ikke få tak i meg så lett denne gangen ;) disse 5 ukene har gått overraskende ført, jeg har hatt det kjempe bra Og kost meg mye med venner osv. Blir kjempe rart å se aleks igjen. Har nesten glemt hvordan han ser ut osv, så det blir kjempe merkelig når han plutselig er her igjen... Men samtidig blir det kjempe godt å se Og lukte Og kose med han igjen, savner det når vi så film sammen, tok en drink Og alt det vi gjorde sammen, så jeg grugleder meg :)

Ingen kommentarer: