07 juli 2010

ikke mulig, men heeeeelt ok!

ikke ett pip fra A, siden mandag morgen, men helt ok! jeg savner han bare så masse nå :( gjør litt vondt, men håper han tar kontakt snart, for da skal ikke jeg svare, da er det hans tur til å svette litt! jeg blir så jævla snurt, det er det værste, men haha hevnen er søøøøøt <3 elsker hevn jeg :)

igår kjøpte jeg meg 4 kjoler, smykker osv, tro meg jeg skal DOLLE meg opp og ta meg en tur ut!

mamma er borte til lørdag, sååå en fest må jeg klare å få til før ho kommer hjem!

ikveld blir det vasking og rydding her, før jeg skal senke meg ned i sofaen og bli der :D nå skal livet nytes og jeg skal gjøre akkurat som jeg vil, når han sitter der nede å gir faen i meg, så skal jeg sitte her å gi faen i han :) goes around, comes around, this is life!

men fram til nå har jeg bare vært snill jente, men imorges tar jeg meg en tur på polet og haha da blir det hæla i taket og tenna i tappeten!

resten av juli skal nytes, uten det fnugg av dårlig samvittighet!

Ingen kommentarer: