12 april 2010

Aleks'en min skal reise fra meg inatt


Han skal til mo i rana til dattera si og eksen sin og han kommer ikke hjem før til fredag og jeg kommer til å savne han, det veit jeg. Og dette er bare trist, men jeg overlever nok. På ett Elr anna vis.. Og vi hadde den krangelen igår Elr ikke akkurat krangel men han ble forbanna, for at jeg snakket med nik. Og jeg løp etter bilen hans men han nektet å stoppe, men han ringte meg etter ti min og sa at nå hadde jeg mistet han, men da slang jeg litt med leppa og han forsto etterhvert. Men tidligere på kvelen igår hadde han, jeg og nina det super hyggelig når vi satt ute i sola på sentrum scene og drakk øl. Elr de drakk bare øl mens jeg drakk øl og vodka hehe. Ble så full også vøtt men sånt skjer, sant? Men uansett da så liker jeg aleks kjempe mye og når vi krangler så er det så trist, selvom det også følger med. Men jeg ble veldig glad når han tok kontakt med meg idag og når han stakk innom Seven. Jeg trodde virkelig jeg hadde misten han for godt. Men nå får jeg ikke sett han før til fredag. Og akkurat nå så virker det som en evighet til, selvom det bare er 4 hele dager igjen. Natta fra meg

Ingen kommentarer: