13 mars 2010

Fredag 12.03.10


Jeg og marie delte en flaske med hvitvin hos henne, etter det tok vi turen til fridays i karl johan, der marianne og co var. De hadde hatt kjøptsmann møte, med flere kjøpmenn. Tilstede. Så jeg og marie fikk hilse på mange sjefer over flere butikker, gøy! Og de hadde ett budsjet på 18tusen den kvelden, og da ble det ett par drinker på englebarna til marianne også. Ca kl 00 tok jeg og marie turen til mono, og jeg fikk i meg en rom&cola, så følte jeg meg klar for hjemveien, marie ble igjen på mono, men etter den drinken som jeg fikk på fridays og som er på bilde, så ble jeg temmelig kvalm. Så da begynte jeg heller på hjemveien, og gud så kvalm jeg var. Stoppet på Seven i brugata og hilste på Hanad der, siden han jobbet der inatt. Så stoppet jeg og snakket litt med dj'en på downtown, og etter det- seff Ivars og der ble jeg seff en stund. Snakket med aleks, navar og fetteren til navar. Og det var hundre tusen andre kjente der også, og da måtte jeg seff bla bla bla. Til slutt kom avni også. Og vi sto ved ett bord lenge og snakket. Så ble vi enige i å kjøre bort til bankok. Og der snakket jeg en stund med mici, dennis og karima. Men så tok jeg beina under armen og gikk hjem, fikk meld av aleks litt seinere kl 0415, han ønsket meg god natt, og jeg ønsket han det samme, så ringte han meg og vi snakket litt, nesten helt til jeg sovnet. Og etter den samtalen var jeg borte med en gang.

Ingen kommentarer: