14 januar 2010

nå føler jeg meg klar igjen

etter mye sutring osv, begynner jeg sakte men sikkert å komme tilbake til normalen :D
fredag 08.01.10 var jeg alene på ivars, elr ikke alene da! fetteren til nik og to av kompisene hans var jo der, og avni, aleks og navar i døra så jeg overlevde! pluss at broren til linda og linda var der, men de snakker vi ikke om, bortsett fra at de begge er SØØØØØØØØPPEL!!!!!!!jeg fikk vite av linda at nik har reist til kosovo, det fikk vist hi vite idag (jahahahaha vel) hvem i HELVETTE BRYR SEG!!!????

tim, jim og tony sa det samma til meg men fuck it, jeg er sååå ferdig med han nå, han er DØD for meg..

haha åse-lill som er gift med broren til avni sa at linda og nik har holdt på i 4 mnd (jippppppi)

men aleks sier at linda prøver seg på nik og sender han meld men at han ikke svarer ho, og han vil vist ikke ha noe med henne og gjøre, og han kaller ho for en hore osv, men men jeg bryr meg ikke.. nik har ødelagt alt nå, så han er jeg ferdig med, har slettet nummeret hans og alt, og han er jo ikke tilbake før 15 februar, og jeg har ikke sett han siden 23 desember sååå han er så og si glemt, men han kunne sakt til meg at han stakk til kosovo, faen ass....

jeg ble med broren til linda (david) aleks og åse lill hjem til aleks på helsfyr, jeg var temmelig full og mere full ble jeg etter at jeg kom opp til han, david og åse-lill dro etterhvert og jeg og aleks, ja dere skjønner sikkert selv... over og ut for nå!!!

Ingen kommentarer: