25 januar 2010

Lørdag 23.01.2010..

jaaa, først var jeg, katrine og eden bedt i bursdag til hozan, kjeeempe kos.. vi var på en libanesisk restaurang og spiste, drakk og koset oss masse masse.. var koselig og treffe familien og andre venner av ho også.. magedans var det der også :D faaaaantastisk, tror ikke jeg har kost meg så masse på lenge med så nydelige mennesker<3 kl 2230 dro vi, små brisende.. vi begynte jo kl 18 så ikke så rart egentlig hehe! jeg gikk hjem fra solli, flinke flinke meg<3 bestemte på på veien for å stikke innom ivars og si hei til nik, navar og aleks :P hadde fått i meg en del alkohol og ja da tørte jeg.. blir så tøff i trynet jeg da vøtt.. når jeg sto i gangen og snakket med nik, så kom marie og holdt for øynene mine og jeg skjønte nada, men koselig var det jo, hun satt inne med linda, david og åse-lill.. og jeg bestemte meg for å ta ett par øl med de :P ja ble mye bla bla bla og litt handback- bare for å ikke skryte men jeg tapte glatt.. over linda, marie og åse-lill, flaut bare men men! ble masse rot og aleks begynte å mase på meld, han måtte ha svar nå med en gang, jeg måtte velge nik elr han... linda begynte å mase om hva som var med meg, ho så at jeg var deppa osv bla bla og at jeg kunne stole på henne osv (heeeeel not!!!) jeg er jo ikke dum!!! så jeg sa ingen ting og når kl ble nærmere 03 såå smatt jeg ut bakveien, uten å si hade til noen, jeg bare forsvant :D aleks prøvde å ringe og sende sms men jeg gadd ikke svare. nik prøvde å ringe en gang og jeg svarte han etterhvert og vi snakket en stund! han spurte om jeg hadde sakt noe te linda, noe jeg ikke har, for ho hadde kommet til han når jeg hadde gått og sakt at hun vil ... med han og at hun hørte idag at hen og jeg har holdt på i to år, men det kommer ikke fra meg, så jeg er små forbanna på ho nå, jeg satt med hun i nesten 4 timer og da kune ho ha spurt meg face 2 face, men nada! javel men jeg skal snakke med henne, jeg gidder ikke at ho skal juge om meg, men samma faen egentlig, jeg trekker meg ut sakte men sikkert nå! og jeg føler meg bare lurt, det er aleks som har vært på ho og ikke nik.. men haha jeg er ferdig med han uansett, jeg skjønner alt nå, sååå dette kan bli gøy! men INGEN behandler meg på den måten som de har gjort, INGEEEEEEN!!!!!!

Ingen kommentarer: