31 januar 2010

faen ass! lørdag 30.01.10, natt til 31.01.10

ups, da har jeg sendt 2 meld te nik, men naaaaaaaada tilbake :( han veit noe GARANTERT.. han er sur! nå har jeg mistet han for godt, men men ikke noe å gjøre noe med.. men jeg syns han kunne ha svart så jeg i det minste fikk en sjans te å forklare meg, men neeeeeida! men det er greit nå er vi ferdig med hverandre, kanskje på tide å gå videre og bare glemme han?? men jeg er ferdig med A også, han lovet at dette bare skulle bli mellom meg og han men det er greit, de begge kan dra til helvette og bli der, men fy faen jeg syns det er drit dårlig gjort, og om han N kommer krypende etterhvert, så fuck it! det eneste jeg har gjort mot han er å være snill, ikke noe anna!
men litt skuffet er jeg jo, noe jeg har fuuuult lov til å være :D natta klemmis fra meg

Ingen kommentarer: