05 januar 2010

da var dagen kommet...

... jeg er ferdig med nik.. sønadag 03.01.10 bytter jeg telefon nummer!
jeg har fått nok, jeg har ikke sett han siden lille-julaften (23.12.09) han har ikke giddet å kommet innom jobben min for å hilst på meg engang, vi har seff snakket litt på tlf og meld men hallo! så lørdag 02.01.10, var jeg en tur ute med karima og vi koste oss masse, jeg bestemtemeg for å sende en meld til nik for å små teste han litt, jeg veit det er idiotosk ,men jeg ville.. han svarte og sa at han skulle prøve å tinge meg på søndag for å vekke meg siden jeg skulle på jo, men siden han var så sliten og litt syk så viste han ikke om han greide det, men han lovet å prøve! jeg klarte å stå opp selv og jeg kom meg på jobb, jeg begynte kl 14, utrolig trøtt og så helt dratt ut i trynet,men jeg greide det :D ca kl 1430 når jeg sto ute med cecilie og isam og tok en røyk, kom han kjørene- han hadde byttet bil igjen, til mercedesen, men jeg kan reg-nummeret på bilen så jeg så han, men han trodde at jeg ikke registrerte at det var han, men heeeey, jeg er ikke dust hel, ca kl 1545 sendte jeg en meld til, om at jeg våknet selv og at han ikke trengte å vekke meg, men nada tilbake.. litt før jeg byttet nummer så prøvde jeg meg igjem oh spurte om han hadde det bra, men nada tilbake.. så fram til nå, i skrivende stund nada nada naaaaada.. men nå har jeg bestemt meg for å glemme han, jeg er ferdig, jeg gidder ikke mere.. greit han er vanskelig og skikkelig dritt, men det han gjorde på søndag, det var virkelig dråååååpen.. så dust og slem hadde jeg aldri trodd han skulle være, men det er ok, nå er jeg ferdig med han..han får ikke lov, eller han skal ikke få sjansen til å såre meg en fuckings gang til :D

Ingen kommentarer: