25 november 2009

meg og N...

hm jeg veit ikkehva jeg skal si jeg, nå som ivars har flyttet så ser jo ikke jeg han til eller fra jobb.. begynner faktisk å bli vandt til det!! men jeg har ikke vært borte hos han på NYE "ivars" enda.. noe han tydeligvis syns er helt ok, han klager iallfall ikke, og det syns jeg på en måte er litt trist, siden da tenker jeg at han liksom ikke brys seg,husker før jeg- hvis han bare stakk uten å si noe så ble jeg flyyyyy forbanna, men han reagerer ikke engan jo :( eller han sender meg en meld og kommer innom seven men det er det liksom, shit ass... dette går bare en eneste vei og det er rett til helvette, uttrolig trist men det er det som er sanheten, han og jeg = ikke bra for hverandre :(
trist siden jeg tror han er mannen i mitt liv, første gutten jeg virkelig har hatt følelser og brydd meg om, han har vært søten min snart i 19mnd, men nå er jeg bare redd det går mot slutten...

jeg er bare 100% ærlig nå, ikke noe annet

Ingen kommentarer: