19 november 2009

littebit trist....

NÅ SKJER DET!!!
IVAR'S KRO FLYTTER !


DEN LEGENDARISKE DANSEBAREN IVAR'S KRO PÅ GRØNLAND FLYTTER, ETTER FLERE TIÅR MED LIVEMUSIKK I GRØNLANDSLEIRET 17.


NÅ FÅR IVAR'S KRO NYTT INTERIØR I NYE LOKALER PÅ GRØNLAND 14.


ONSDAG 18.NOVEMBER FEIRER IVAR`S KRO MANGE ÅR MED DANS OG LUKKER DØRENE FOR SISTE GANG KL.03.00 NATT TIL TORSDAG.


TORSDAG 19.NOVEMBER KL.12.00 ÅPNES DØRENE I 1.ETG I GRØNDLAND 14 FOR PUBLIKUM,

OG DANSEN FORTSETTER 365 DAGER I ÅRET…….


FOR MER INFORMASJON KONTAKT IVAR'S KRO




Hm, litt trist er dette altså :( nå far jeg aldri aldri se N på vei til jobb, elr på vei hjem igjen! og det er litt trist..Men det ordner seg sikkert, han er jo bare oppi gata.. men jeg syns dette er såååå ufattelig trist, ikke aner jeg hvorfor, jeg mister han jo ikke, ivar's kro har bare flyttet 200meter oppi gata!

men det som jeg syns er det værste, det er at jeg ikke ser han når jeg skal på jobb/elr hjem fra jobb, men jeg venner meg sikkert til det, sånn etterhvert!

Ingen kommentarer: