18 november 2009

17.11.08

jeg fikk en meld fra N kl 0249 inatt, og han lurte på om jeg sov eller var på jobb enda, og jeg var flink, jeg svarte ikke (dette er ett prosjekt i seg selv...) har aldri vært så kjip med han før så jeg føler meg litt slem når jeg ikke svarte han.. og jeg hørte ikke noe mere fra han hel, jeg gikk på jobb idag (tirsdag 17.11.09) kl 16, fremdeles så har jeg ikke hørt noe fra han og jeg har vært stiiiiille som en mus, utrolig vanskelig... men nina fikk meg til å vente (snille ho)
kl 1926 ringer han meg, og HAN VAR IKKE BLID FOR Å SI DET MILDT!!!.. han kjeftet litt på meg, han mente at det faktisk gikk ann å svare på den meld, og han spurte minst 2 ganger om jeg hadde fått den eller ikke!!
og han bare bla bla bla, dette skulle han huske osv, og han skulle ikke plage meg mere ;( shit ass, her prøver jeg og ta igjen med samma mynt som han, og jeg får bare huden full av kjeft, men det er jo en vesentlig forskjel på meg og han.. jeg er jente, yngre, mindre(i str) og blond.. derfor kan han gjøre som han vil og jeg må bare stå på pinne når det passer han, og være der nå han vil og trenger det..

men nå er vi venner igjen da, jeg gikk forbi ivars hjem fra jobb og jeg fikk en klem av han og vi har snakket litt på sms ikveld.. merk at jeg sier at jeg fikk en klem av han, og ikke omvendt, nå må vi huske på at det er jeg som er den heldige her, jeg er heldig for at han gir meg oppmerksomhet, alt jeg gjør for han er bare en selvfølge det ( det svake kjønn) blaaaa bla blaa blææææææ blæ blæææææææ

han er alt for meg, men nå begynner jeg å bli sliten, føler han er sååå nærme men samtidig så langt unna! vi har jo kjent hverandre sanart 19mnd, 19 mnd den 18 des!


jeg kunne faen meg ha rukket å trøkke ut 2 fuckings skriker-unger på den tiden her, men alt vi har gjort er bare å ha pult 2 ganger(ikke det at jeg klager), jeg skulle hatt gullmedalje for tolmodigheten min med han!!!!

men nå har jo han sett at jeg også kan reagere på oppførselen hans, jeg har gått fra ivars mange ganger i sinne den siste tiden..

her en lørdagskveld etter jobb fikk jeg det for meg at han hadde vært på do med en dame og hehe ja dere veit! men da fikk jeg forklaringer herifra til helvette, og da får jeg liksom ikke gjort stort hel, må bare pent tro han da, når jeg ikke har noen konkrete bevis :P
og da ble jeg så sjalu, og det sa jeg til han også! siden det kom en dame løpende etter han og sto og han i han, han måtte snu ryggen til meg og be hu dame slippe taket, enda jeg hadde stått og venta på han i minst 20min, og hey hu dama gikk ikke hu bare venta til han var ferdig å prate med meg, men faen sånt piss gidder jeg ikke, så da bare gikk jeg i sinne!!!

men men nå skal vist ivars flytte til skomakeren's sine lokaler, og iføle noen så åpner de der torsdag 19november, og da slipper jeg å gå forbi når jeg skal til/elr fra jobb..

så da får vi se hva som skjer med meg og N også, og til hans fordel så mister jeg all kontroll på hva han gjør og med hvem!

Ingen kommentarer: