06 september 2009

Lørdag 05 september 09


Våknet kl 1057 av at mobilen min ringte, og det var søten min, han har kommet hjem, men jeg rakk seff ikke å ta den, han har det med å ringe når jeg sover, men men jeg våknet men rakk ikke svare, så da sovnet jeg noen timer til, sov helt til kl 15, da måtte jeg stå opp. Jeg mamma og bamse skulle til mormor og bestefar å spise middag. Spiste lam nam nam:) jeg og bamse ble ikke lenge, siden vi måtte hjem å sove litt mere, skulle jobbe natt te søndag også, og da er det godt å få noen timer til på øyet, blir helt sombie av å jobbe natt jeg. Fikk sovet te litt over 20, da ringte søten meg igjen og da klarte han å vekke meg og vi snakket lenge. Jeg er så glad han er hjemme igjen, og på en måte så har jeg vært litt urolig for ham, siden han kjører bil til og fra kosovo, og det liker jeg ikke. Så nå er jeg bare glad han er tilbake :) og jeg gleder meg enormt til å klemme og lukte på han igjen, og det tar utrolig digg å høre stemmen og latteren hans igjen, og da kjente jeg hvor mye han betyr for meg og at jeg har savnet han noe enormt og jeg gleder meg allerede til jeg hører fra han igjen. Han er virkelig best:-* nå skal jeg sove litt mere. Er kjempe trøtt og sliten etter inatt.

Ingen kommentarer: