12 august 2009

Natt til .12 august 09


Jobbet fra 20 til 00, fikset filmer... Etter jobb dro jeg og marie bort på ivars, gikk greit, helt til tony kom bort. Fetteren til nik var ikke der og vi satt oss ved ett bord for oss selv. Etter en liten stund kom fetteren til nik ned, tony hadde vist sladret, fetteren til nik satt seg ved bordet til tony og wenche osv. Og jeg så at han, drev med mobilen sin og sendte meld, og jeg veit han sendte meld til nik, men nå får jo ikke jeg tak i nik lenger, han har byttet nummer nede i kosovo. Noen jeg syns er dårlig men men ikke noe å gjøre med, jeg skal snakke med han, når han gir lyd fra seg. Tro meg! Jeg begynner å bli litt små irritert nå!!! Etterhvert, satt marie og jeg hos dem, små snakket litt, og tim(fetteren til nik) spanderte en drink på oss, han er snill da. Men saken er den at han prøver seg, og jeg er ikke dum. Jeg fikk i meg to drinker og en øl, jeg ble temmelig brisen, noe tim merket, og han ville spandere en Tquila på meg. Men jeg er føre var. Jeg liker nik over alt og bare han, så jeg stoppet mens leken var god. Navar sto i døra, og yasir var der selvfølgelig, og han var sur på meg, men det driter jeg så jævelig i. Akkurat nå savner jeg bare nik, men det er enda lenge til han kommer hjem. Og jeg er bare sliten av all denne testingen, jeg hopper ikke i seng med noen nede på grønland, jeg liker nik og bare han, punktum. Natta fra en forvirret og sliten janne

Ingen kommentarer: