30 juli 2009

Tenker og tenker.....


På Nik<3 veit det høres teit ut, siden han akurat har reist, men det er så ufattelig trist. Jeg gledet meg til hver helg, når jeg trippet forbi jobben hans på vei til min, han kom altid innom ett par ganger, han sendte en søt meld og ringte. Nå kommer det til å bli stille i ett par uker framover, minst 6uker og akurat nå føles det som en hel evighet. Men men det er ikke noe å få gjort noe med den saken, han har reist til familien sin i kosovo og der blir han til han kommer hjem igjen en elr annen dag i september sikkert. Jeg gleder meg bare som en liten unge til den dagen kommer og når jeg ser at tlfen min ringer og det er han, jeg kommer til å hoppe rundt i flere timer etterpå, helt til jeg sovner av utmattelse :) men jeg unner han denne ferien, det fortjener han jo. Selvom jeg syns det er dårlig å levne meg alene her i oslo, og det sa jeg til han natt til lørdag også, men det så ut som om han likte at jeg ble litt leimeg, siden han bare gliste når jeg sa at han ikke fikk lov og at jeg kom til å savne han noe helt forferdelig. Men men jeg gleder meg bare til den dagen jeg ser han igjen. Da skal jeg smile og smile 4ever:-*

Ingen kommentarer: